Pyssel tajm !

Eftersom det är många som tyckte att jag skulle skriva något nytt i min blogg, och eftersom ingen tyckte att den blå killen i Watchmen skulle ha dödat Rorschach kommer jag nu att göra en guide till hur du helt på egen hand kan skapa din egen Niklas Mask!


Steg 1: Sätt på lämplig pyssel musik, jag skulle förslå Bloodhound Gang – Foxtrot Uniform Charlie Kilo som ett ypperligt förslag!


Steg 2: Gå ut på sidan [Bild].


Steg 3: Högerklicka på bilden och tryck ”spara som” och döpt den till ett lämpligt namn som t.ex. ”Niklas är bäst” eller ”Niklas är min stora idol!”.


Steg 4: Öppna bilden och skriv ut den.


Steg 5: Klipp nu ut masken, akta så du inte klipper av dig fingrar, hår eller tår. Om detta trotts allt skulle hända, står inte Cornflakespaketet för några omkostnader. Om du ändå vill kräva pengar av oss har vi en ”klagomur” som är belägen i norra Sibirien, i den lilla isolerade bergsbyn ”Kagspdspogg”. (Den kan vara svårt att uttala ” Kagspdspogg” för den västerländska tungan eftersom vi inte har flera konsonater efter varandra, nästan omöjligt. Tänk dock på att om du inte skulle kunna uttala namnet rätt kan det bli ”lite arga”.)


Steg 6: Skriv ut en ny bild eftersom du råkade klippa fel i den förra.


Steg 7: När du efter att ha kastat in den [Censur] skrivmaskinen in i närmaste väg eftersom den skriver ut fel, gå över till din kompis och låt han/hon skriva ut och klippa ut den åt dig.


Steg 8: Gör tre hål i båda sidorna och överkant av masken och trä senare ett lämpligt snöre genom det tre hållen och knytt elegant ihop de på baksidan av maken.


Steg 9: Bon apetit! Klart för servering! Svårare än det var det inte! Nu är det bara att gå runt och styla bland kompisarna.


Steg 10: Jag tog bara med det här steget för att det skulle bli jämna siffror till stegen.
Med en vanlig hälsning,
Niklas

Kommentarer
Postat av: gillar`n

haha yey

2009-11-30 @ 21:56:05
Postat av: gud!

jag hör rykten om att någon tänker... tittar sig runt ge dig en DÅLIG FRISYR stirrig blick du måste fly! TO THE BATMOBILE

2009-12-01 @ 13:05:43
URL: http://claradidam.blogg.se/

Skriv gärna din åsikt här!

P.S Cornflakes paketet tycker om när våra läsare har olika åsikter, bara det har samma åsikt som Niklas. D.S


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback