Vadå, vad är 'rubrik' förnå?

- Först kom vi upp ur havet, sen kom människan på att gud skapade oss och nu har jag skapat ett sista försök till blog, vart ska det här sluta ? -

Jag skulle gissa mig till att det är tredje gången jag gör ett försök till blogg, men alla andra har ju, så jag har ju, som du kanske förstår, gått under för grupptrycket. *host*clara*host*. Men den här gången ska jag verkligen försöka uppdatera den, och bli en riktigt POKEMON tränare, en gång för alla! *POKEMON, måste fånga allihop! POKEMON!*

Men kontrollerna på den här sidan är ju värre ovän med mig en ett par spagetti ätande strumpor! Så fast än jag är så himmelsk smart som jag är och har en så stor hjärna som jag faktiskt har, så verkar det här bli ett problem… att posta första inlägget. Vart FAN är ”post it” knappen? : @

Men någonstans borde den lilla slamkrypar-knappen finnas! Vart är du, jag vill bara snacka med dig… hehe… komsi-komsi…

MAKE PEACE, not WARCRAFT!

Men en vanlig hälsning,

Niklas

P.S Om ni ser det här har Niklas hittat inläggsknappen och istället börjat snacka i tredje person D.S


Kommentarer

Skriv gärna din åsikt här!

P.S Cornflakes paketet tycker om när våra läsare har olika åsikter, bara det har samma åsikt som Niklas. D.S


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback